Tuesday, 21 January 2014

Hai Hai 2014..Tata 2013

Bismillahirrahmanirrahim..

Masih awal lagi kan 2014 ni..belum lambat rasanya nak sambung cerita pasal Berjaya Hills Bukit Tinggi tempoh hari. Bagi aku best tahap rindu gila jap sebab suka sangat dapat pegang haiwan jinak ni. Ada macam-macam seperti rusa,arnab dan kuda. Yang rusa selamba badak je duk lepak-lepak kat playground.

yang si hero jr tu sentuh pakai kaki jeee.huahuahua

sebelah taman rusa ada taman arnab:)

Tengok tu..rusa pun nak begambo jugak kan
Pergi sehari je pun tapi puas hati. 

Sekian..terima kasih. Daa

No comments:

Post a Comment