Thursday, 29 August 2013

Teknologi insta kaw

Bismillahirrahmanirrahim..

Teknologi sekarang semakin berkembang pesat. Antaranya aplikasi instagram yang baru aku terokai minggu lepas. Oh tidak..benda alah ni dah lama kot baru sekarang nak ada..nak bagitahu letu dah ada instagram.Boleh cari SABARTALIB ok.malu jap huahua.


Gamba ni aku tangkap guna phone samsung galaxy y

Lepastu aku upload kat insta dan tukar warna asal daripada normal ke nashville.

Macam bagus je kan(ayat zaman sekolah dolu2). Ah sudah aku pun da terjebak nak insta2 ni. Mana taknye,dulu aku tak amek kesah pun pasal benda ni. Lepas je tengok "eh ada gamba aku lah" kat insta kakak ipar melalui sepupu belah suami..kaw terus nak buat insta sendiri. Mana aci nak tengok guna insta orang lain kan. 

Oklah,sekian..terima kasih. Daa

No comments:

Post a Comment