Wednesday, 9 January 2013

Saya Pun Nak Juga

Bismillahirrahmanirrahim..

Kenapa aku pun nak juga mekap by Iena Mansor and shoot by Ida Mansor?sebab.. Iena mekap memang cantik, aku suka sangat2. Manis dan lembut. Photoshoot yang Ida buat pun tak kurang hebatnya. Jelas dan fokus. Ya fokus..itu pendapat aku je. Kalau tak percaya tengok hasil daripada gadis kembar cantik ni kat aliltlebitofeverything.blogspot.com. Cantik kan? 

Apa yang lagi best Iena dan Ida dengan baik hatinya nak bagi servis percuma untuk projek diorang kali ni. Jadi, aku pun tak naklah ketinggalan untuk join selain dapat jumpa Iena dan Ida ok. Itupun kalau terpilih.huhuhu harap-harap bertuah=D


Ni gambar sebelum mekap..selepas mekap, tungguuu kalau terpilih.hehhehheh

Sekian..terima kasih. Daa

5 comments:

  1. wahhhhh....harap2 terpilih.. nak tgk muka selepas dimekap. mesti tmbh cantik!

    ReplyDelete
  2. b4 mekap pun kulit licin gebuuu je...pas mekap mesti xtra gebusss =)

    ReplyDelete
  3. MS and BK:korang pun cubalah..=)

    ReplyDelete
  4. heee tq tau atas penyertaan, in sha allah kalau terpilih nanti ktorng contact ok ^^

    ReplyDelete