Saturday, 12 January 2013

Cubalah Tajrii Spa

Bismillahirrahmanirrahim..

Wanita dan spa ni satu perkara yang tak boleh dipisahkan..betul tak? Siapa tak suka beb kena urut, buat rawatan kecantikan  dan sebagainya. Kalau tak buat sendiri kat rumah pasti ada yang pergi buat kat kedai. Aku pun bukanlah selalu pergi kedai spa, boleh kira dengan jarilah berapa kali dah pernah pergi. Itupun sebab ada promosi. Hah cerita pasal promosi..ni yang sibuk-sibuk nak bagitahu ni. Cer tengok ni



Siapa nak pergi kena call 0341072234 buat booking dulu atau sms 0192260677. Lokasinya di 349-A Lorong Sarawak, Melawati Urban 1, Taman Melawati 53100 Kuala Lumpur. Waktu operasi 10pagi hingga 7petang, hari Selasa hingga Ahad. Maklumat lanjut boleh ke fb tajrii spa.

Sekian..terima kasih. Daa

No comments:

Post a Comment