Thursday, 25 October 2012

Pasar Filipina, Kota Kinabalu

Bismillahirrahmanirrahim..


Ini adalah hari terakhir kat KK sebab flight ktorang malam. Jalan-jalan kat pasar ni nak cari ikan bilis yang boleh dikatakan murah. Macam-macam ada..mutiara,ikan masin dan kraftangan.

Boleh rambang mata nak beli tau.

Sementara tunggu yang lain cari barang masing-masing, aku dan Darwish tumpang duduk kat kedai ni. Terima kasih ya~

Bila dah naik flight, Darwish pun tido sebab dah kepenatan bermain kat airport tu.

Sekian..terima kasih. Daa.

2 comments:

  1. hehe...sempat lagi nak amik gambar yer. next time pegi lg k!tgu darwish beso ler kan.hehe

    ReplyDelete
  2. btul la mia..xpuas pegi haritu..huhuhee

    ReplyDelete