Wednesday, 20 June 2012

Ulangtahun Perkahwinanku yang ke2

Bismillahirrahmanirrahim..


Alhamdulillah..ikatan perkahwinan aku sudah mencecah ke 2 tahun. Aku berdoa agar kami diberkati Allah..amin. Jadi, kami adakan makan malam istimewa untuk meraikannya di KFC dan suami pilih kat Jalan Universiti, Seksyen 16 Petaling Jaya sebab 
  1. Boleh jumpe sekali kawan lama(Noraini:memang aku kenal & Khalid:baru aku kenal..peramah tau).
  2. Ini antara makanan yang menjadi kegemaran aku, dah lama tak makan. Lagipun ada KFC Flaming Crunch baru.."When Extreme Spice meets Extreme Crunch!" Bayangkan..hehe.
  3. Sesuai kalau anak kami Darwish ni nak bermain kat playground.
Aku imbas semula kenangan lalu..majlis kenduri kahwin kami yang sederhana sahaja tetapi meriah.








Ini antara hantaran pihak lelaki ..









dan ini antara hantaran pihak perempuan. Jam menunjukkan hampir pukul 9pagi dimana majlis akad nikah akan berlangsung beberapa minit lagi..dup dap dup dap 


Alhamdulillah..dengan sekali lafaz sah menjadi suami isteri..


Berarak ke rumah pengantin perempuan..siap kena bayar TOL dulu..



Orang silat pun nak salam kerok..



Sekian..terima kasih. Daa

No comments:

Post a Comment