Friday, 25 May 2012

Masjid Putra, Putrajaya

Bismillahirrahmanirrahim..

Gambar ini diambil sempena Majlis Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Kebangsaan yang lepas. Ia telah diadakan di Masjid Putra dan diramikan oleh........


"Saya, sukacitanya merasmikan majlis ini"...konon..


Ok, ayah pun nak jugak..



Dengan ayah lagi..umi mana?(bosan hisap jari jap)

Amboi3..pepandai je aku reka cerita..sebenarnya Darwish suka sangat bila masuk masjid ni. Masjid ni kan luas dan cantik, dia dah pandai merangkak jadi seronoklah bila lepas dapat gerak ke sana sini..

Sekian..terima kasih. Daa

No comments:

Post a Comment