Monday, 7 May 2012

Buku Biodata

Ada apa dengan buku biodata? Ok, kepada sesiapa yang dah tengok entri sebelum ni..video MY GENERASI oleh JinnyboyTV memang buat aku teruja lagi2 babak masa nak tulis kat dalam buku biodata tu. Nama, tarikh lahir, zodiak, ucapan dan apa2 ajelah sebagainya yang kamu nak tulis dalam buku tu. Sebabnya.. video tu membuatkan aku teringat satu buku biodata yang masihku simpan sampai sekarang. Masa tu nak dekat peperiksaan penting tahun 2000 untuk aku. Bagi aku buku tu penting untuk kita lebih mengenali rakan2 sekelas mahupun rakan sebaya (atau rakan sebilik dsb), sebagai pendorong semangat (selain keluarga) dan semestinya sebagai simpanan peribadi.

Bila tengok semula buku tu..buat aku tersenyum sorang2.hehe..Jom tengok jangan malu2..




Sekian..terima kasih. Daa

p/s: Zurina tu salah satu nama yang digunakan dalam satu permainan macam 'secret friend' (ala-ala 'secret admirer' gitu) ok.

No comments:

Post a Comment