Friday, 27 April 2012

Kenapa reka blog ye?

Bismillahirrahmanirrahim..

Kenapa reka blog ye? Selalu baca blog orang je. Jadi, kali ni reka blog untuk diri sendiri pulak. Kenapa? hehe. Sebenarnya, saya...er..aku(disebabkan aku orang Johor yang dah terbiasa membahasakan diri aku)..nak isi masa yang terluang je kot. Kat blog ni, aku tengok boleh kongsi cerita, tukar pendapat, boleh buat niaga dan macam2 lagi lah. Jadi terpulang pada individu masing2. Bagi aku mungkin juga untuk perkongsian(tak semua boleh dikongsi ye. Harap, silalah faham untuk menjaga privasi. Terima kasih kerana memahami).Hehehe.

Kenapa nama blog SABAR?sebab nama sebenar Sabariah(Sabariahhhhhh...siapa Kassim Selamattt?..Lawyer?Majistret?).Macam cerita Ibu Mertuaku tu. Itulah yang selalu aku kena bila memperkenalkan diri. haha. Sepatutnya, kenalah tanya "Sabariahhhhhh..siapa Mohamad Amir Hafizi???..jadi, bolehlah aku jawab "Dialah suami saya".......lalala. Ok, inilah keluarga saya :


Sekian..terima kasih daun keladi. Ada masa sambung lagi..Daa